niedziela, 26 czerwca 2011

Pięć złotych każdy ma. I da.

Kochanieńcy moi, którzy mnie odwiedzacie i poczytujecie czasem. Dziś chciałabym Was poprosić o pięć minut czasu i pięć złotych. Dla bocianów, albo - jak kto woli - przemyskiego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt Chronionych. Ludziom pracującym w ośrodku kibicuję już od dawna i dzisiaj, idąc krogulcowym śladem umieszczam u siebie link do aukcji wspomagającej dokarmianie porzuconych bocianiątek. Pięć złotych, parę kliknięć, pięć minut czasu - tyle zajmuje cała operacja. Krócej, niż zrobienie sobie herbaty (jeśli ktoś używa tradycyjnego czajnika do gotowania na gazie).

Link do aukcji: Allegro Bociany

Badanie bocianów
A całą historię bocianią można przeczytać na stronie ORZW Przemyśl lub u Krogulca na Plamce Mazurka.

6 komentarzy:

  1. Nie mam swojego konta na allegro, więc poprosiłem syna. A robota przemyskich weterynarzy jest kapitalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to z firmowego poleciałam :) Aż chciałoby się tych ludzi z Przemyśla sklonować - przecież tak bardzo potrzeba nam fachowców z wielkim sercem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu rekomendowałem do Rzeczpospolitej Ptasiej przemyską lecznicę do tytułu ambasadora Rz. P. Wczoraj doszła mnie wieść o akceptacji. Zlot w kwietniu przyszłego roku. Co Ty (Wy) na to? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo - to będzie mocne! Krogulcu, to ja się muszę jakoś wkręcić i do kwietnia pełnoprawnie otrzymać prawo głosu!

    OdpowiedzUsuń