poniedziałek, 4 lipca 2011

Zmiana dekoracji

Drodzy czytacze i zaglądacze. Tu cały czas nadaje Kura Domestica. Zrobiłam jedynie małą zmianę wystroju. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. U góry na paseczku umieściłam tagi - te najczęściej używane, bo wiem, że czasem ktoś zajrzy po przepis a czasem żeby poczytać o innych sprawach. Pod hasłem "ogół" wyświetlą się wszystkie posty. Może jeszcze coś się zmienić, ale bez obaw - większych rewolucji nie będzie.



P.S. dzięki za wspieranie bocianów (były nawet w Teleexpresie w sobotę). Cały czas można pomagać (pięć złotych!) - we wpisie poniżej znajdziecie wszystkie namiary.


15 komentarzy:

  1. Tosia - ładnie jest i funkcjonalnie :) Mnie się tam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O - no to jak Tobie się podoba to ja jestem kontenta wielce :) Zaraz tu się jakieś kombinacje zaczną pojawiać - proszę nie panikować! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cytrynki mnie już troszkę rozpraszały. No i śliniłam się za bardzo na myśl o kwaśnym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuuuuu, pięknościowo! Ale będę tęsknić za cytrynkami!!! ;)

    PS. Kuro Kochana, napiszę tylko, że odetchnęłam z ulgą. Nie zostałam zbanowana na allegro, wręcz przeciwnie: dostałam pozytywną opinię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kasiu!

    Anullo - ja też, ja też dostałam fajnego pozytywa :)

    Kurczę - mam odruch szukania pod Waszymi komentarzami "Lubię to". Za dużo siedzę na fejsie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też, chciałam Twój komentarz "zalajkować"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ale zmiany:) super tak nowocześnie i dynamicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu - napawa mnie to nadzieją, że równie dynamicznie będziesz skakać po moich wpisach a dzięki ich przeczytaniu naładujesz swoje bateryjki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tam u góry to kubek z Duki jest? Bardzo mi się podobał :) no i zmiany muszą być!

    Miłego dnia!

    P.S. kuro :) no właśnie tak myślałam, ze kolory powinny być Twoją domeną :)no i stanowczo zgadzam się z kolorami na czerni :) serialu, o którym piszesz nie znam, ale właśnie ja bardzo lubię Tima Rotha i dla mnie on jest jedną z zalet "Lie to me" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi - kubek z Duki - a jakże. Właśnie kupiłam dwa i się nacieszamy nimi :) Jak widać - musiałam go wkomponować z tej radości w banerek.

    Co do serialu (którego jeszcze nie znasz) - jest wielce prawdopodobne, że jak obejrzysz to polubisz. Jeśli tylko kręcą Cię takie tematy, jak w "Lie to me".

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem nieco konserwatywny. Do zmian przystosowuję się nieco dłużej. Ale pomysł pewnie dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ pięknie. Zmiana strasznie ale to strasznie mi się podoba. Pomysł cudny - prosto (czyli tak jak lubię najbardziej), przejrzyście i pięknie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Konserwatywny Krogulcu - przywykniesz, gwarantuję :)

    Lotnico - strasznie ależ to strasznie się cieszę, że Ci się podoba. W końcu najważniejsze, żeby się Wam dobrze czytało.

    OdpowiedzUsuń